Zo werkt Finadi
Verdieping
Doordat Finadi vanuit de basis de businesspartner is van uw onderneming, wordt het onderbrengen van een administratie bij ons tot een hoger niveau getild. Wij gaan verder dan de boekhouder.
Altijd inzicht in de cijfers
Als uw administratie is ondergebracht bij Finadi kunt u ervan uitgaan dat er te allen tijde een real time overzicht van de cijfers beschikbaar is. Zo kunt u altijd en overal precies zien waar de onderneming staat.
Administratie verdient aandacht
De administratieve dienstverlening die wij als Finadi bieden omvat alle administratieve taken waar ondernemers mee te maken krijgen. Een goede financiële administratie is onmisbaar in een onderneming. Het vormt de basis voor een bedrijf.
Voor Finadi zijn rondslingerende papieren, verfrommelde bonnetjes en een chaos op het bureau van werknemers verleden tijd. Wij gaan een stapje verder dan enkel het overnemen van de administratieve taken. Wij zijn erop gericht uw administratie efficiënt en professioneel in te richten.
Hierbij zorgen wij ervoor dat wij nieuwe mogelijkheden introduceren voor het bijhouden van de administratie. Denk hierbij aan nieuwe tools, software of handige routinematige taken die u, uzelf kunt aanleren.
Denk bijvoorbeeld aan het verzamelen en direct inscannen van papieren en bonnetjes. Zo kunnen we u begeleiden in het opzetten en behouden van een gestructureerde administratie.
Andere oplossingen voor uw bedrijf
Inventarisatie
Onderzoek
Uitwerking
Evaluatie
Doelgericht