Zo werkt Finadi
Zelf de regie in handen
U bepaalt waar, hoe en wanneer werkzaamheden worden overgenomen door Finadi. Zo houdt u altijd de touwtjes in handen. Wij begrijpen als geen ander dat dit nodig is. Het is tenslotte uw onderneming.
Altijd inzicht in de cijfers
Er is te allen tijde een real time overzicht van de cijfers beschikbaar. Zo kunt u altijd en overal precies zien hoe de overgenomen werkzaamheden ervoor staan. Vervolgstappen zetten of ingrijpen is snel en gemakkelijk.
De backoffice is een belangrijk aspect van elke (groeiende) onderneming. Het vormt het kloppend hart van de onderneming. De figuurlijke ‘voorkant’ (frontoffice) is ook belangrijk, maar kan alleen optimaal uitgevoerd worden wanneer de backoffice op rolletjes verloopt. In een ideale situatie is het een samenspel tussen front- en backoffice waarbij beide partijen elkaar nodig hebben om de onderneming draaiende te houden. Zodra de werkzaamheden binnen een backoffice niet goed verlopen, zal men daar snel iets van merken op andere vlakken binnen het bedrijf.
Finadi is erin gespecialiseerd om te bewerkstelligen dat de backofficewerkzaamheden geordend en gestructureerd opgezet worden en op lange termijn goed verlopen. Finadi treedt hierbij op als een rechterhand of partner van een onderneming. Wij staan klaar voor de ondernemers die geen tijd hebben om hun onverdeelde aandacht te richten op de backofficewerkzaamheden en zich liever honderd procent inzetten voor de kern van hun bedrijf.
Finadi steekt graag tijd en energie in de backofficewerkzaamheden zodat ondernemers kunnen doen wat ze leuk vinden: ondernemen. Waar gewenst blijven wij deze backofficewerkzaamheden monitoren of u keert terug bij een volledig ingericht en autonoom proces. Is er bijvoorbeeld een nieuwe medewerker nodig om het nieuwe proces draaiende te houden? Finadi regelt het! De gehele dienst kan ook door ons worden uitgevoerd op afstand.
Andere oplossingen voor uw bedrijf
Inventarisatie
Onderzoek
Uitwerking
Evaluatie
Doelgericht