Finadi werkt voor u op basis van complementaire dienstverlening. Het begint bij ‘’De Basis”. Dit houdt in dat u bent verzekerd van een businesspartner voor uw onderneming. Binnen deze basis helpen wij uw bedrijf in vier stappen vooruit.
Inventarisatie
Samen kijken we naar de mogelijkheden en behoeften. Dit doen we onder het genot van een (digitale) kop koffie om elkaar meteen beter te leren kennen. We zoeken uit op welke vlakken Finadi nodig is en waar wij mee kunnen denken.
Ook drie archiefkasten met bergen ordners staan? Het neemt ruimte in beslag en elk jaar komen er ordners bij. Het vervelende is dat men dit papierwerk jaren moet bewaren. Denk eens aan al die kostbare ruimte en wat je daar mee zou kunnen doen. Finadi heeft hier een oplossing voor. De administratie digitaliseren. Niet alleen het oude papierwerk, maar ook al het nieuwe.
In deze eerste stap van de basis inventariseren wij met elkaar hoe uw onderneming kan worden geholpen. Wat zijn de mogelijkheden voor het digitaliseren van de administratie? Welke mogelijkheden passen wel bij u en welke niet. Zodra er een inventarisatie is gedaan, gaan we door naar stap twee. Het onderzoek.
Onderzoek
Finadi levert maatwerk. Op basis van de inventarisatie onderzoekt Finadi op welke wijze uw onderneming kan worden geholpen. Hierover schrijven wij een uitgebreide rapportage.
Stel, u wilt voor uw onderneming een aanzienlijke verbetering aanbrengen op het gebied van planning, maar u heeft geen idee hoe. In de tweede stap van de basis wordt er een onderzoek gedaan door Finadi. Wij zullen hier een uitgebreide rapportage over schrijven. In het rapport vindt u alle mogelijke oplossingen en tools terug die Finadi passend acht voor uw behoefte.
Denk bijvoorbeeld aan een digitaal plansysteem. U kunt verwachten dat er dan verschillende plansystemen zijn vergeleken en dat wij dus de meest passende voor uw onderneming hebben gevonden. Na het onderzoek kunt u ervoor kiezen om door te gaan naar stap drie van de basis of u houdt het bij de rapportage en werkt dit zelf verder uit in uw onderneming.
Uitwerking
U kunt ervoor kiezen om de bevindingen uit de rapportage door Finadi in de onderneming aan te laten brengen. Indien gewenst kunt u taken volledig aan ons uitbesteden. Waar gewenst houdt u altijd de touwtjes in eigen handen!
Op het moment dat Finadi een advies heeft uitgebracht voor uw onderneming, kunt u ervoor kiezen dit advies ook door Finadi te laten uitwerken en implementeren. Zo kunt u door met ondernemen. Dat is stap drie van de basis. Wij begrijpen namelijk als geen ander dat sommige taken te tijdrovend zijn om zelf uit te voeren.
Stel nou dat ons advies is om de gehele administratie van jaren terug in te scannen om zo over te gaan op een digitale administratie. Dat gaat u natuurlijk niet zelf doen. Finadi kan dit regelen!
Evaluatie
Wilt u meer knelpunten oplossen in uw onderneming? Wij staan altijd klaar voor uw bedrijf! Als u dit wenst vervolgen we de samenwerking en kijken we naar de opties. Misschien toch een minder tijdelijke business partner?
In stap vier van de basis evalueren we de samenwerking. Wat ging er goed? Zijn er verbeterpunten? En het allerbelangrijkste: zijn we op knelpunten gestuit die u wilt oplossen in uw onderneming? Finadi kan voor langere tijd uw businesspartner blijven. Precies zoals het u en uw onderneming uitkomt.
Hebben wij bijvoorbeeld een urenregistratiesysteem geïmplementeerd in uw onderneming en wilt u dat de ingevoerde uren direct door een derde partij worden geautoriseerd? Dat kan! Finadi regelt het. We kunnen er ook voor kiezen om de vier stappen opnieuw te doorlopen met een ander knelpunt. Kortom, flexibiliteit is het uitgangspunt.
Andere oplossingen voor uw bedrijf