Finadi is de (tijdelijke) businesspartner. Snel, doelgericht en met een goed oog voor administratieve zaken. Ons uitgangspunt is om alle processen in een onderneming zo efficiënt mogelijk in te richten. Veel bereiken met weinig. Wij kunnen meedenken op alle gebieden binnen uw bedrijf. Waar gewenst nemen wij de touwtjes volledig over en keert u terug bij een volledig ingerichte afdeling die zelfvoorzienend is geworden. Zo heeft u ons niet voor altijd nodig. Dan kunt u zich eindelijk richten op wat er écht toe doet. Dat wat u leuk vindt en het beste kan. Ondernemen. 


Finadi werkt voor u door middel van een uitgedachte werkwijze. Het begint bij ‘’De Basis”. Dit houdt in dat u bent verzekerd van een businesspartner voor uw onderneming. Binnen deze basis helpen wij uw bedrijf in vier stappen vooruit. 

  1. Inventarisatie

  2. Onderzoek

  3. Uitwerking

  4. Samenwerking

Vanuit deze basis kan Finadi aanvullend verdieping bieden. Zo kunnen wij uw administratie doen zoals u dat gewend bent van uw huidige boekhouder. Alles onder één dak. Wel zo handig. U kunt kiezen voor Consultancy. Finadi denkt dan zeer diepgaand na over waar uw bedrijf verbeterd kan worden. Denk aan procesoptimalisatie of het verbeteren van uw bedrijfscultuur. Tot slot heeft u de optie om werkzaamheden tijdelijk of tot wederopzegging volledig uit handen te geven. Dit noemen wij ‘’Backoffice’’. Via deze weg hoeft u zich nergens meer zorgen over te maken. 

Over ons

"Finadi is er voor iedere ondernemer met behoefte aan een tijdelijke of vaste businesspartner"
texting-on-the-move-PBT4XY8_edited.jpg
"Businesspartner ben je samen. Zonder jouw input en feedback is ons advies minder waard."

Recente nieuwsberichten